maandag 10 september 2012

W.I.C by Herôme

Ongeveer een jaar geleden, kreeg je op een abbonoment van de Hitkrant, dit setje + een nagelvijl. Helaas ben ik de vijl kwijtgeraakt. Je kreeg 6 potjes nagellak, Caring Nail Polish Remover & een nagelvijl. Zoals ik zei ben ik helaas de vijl & een nagellakpotje kwijtgeraakt. Doet er allemaal niet toe. Ik wil jullie graag vertellen over deze producten. De Caring Nail Polish Remover ruikt erg lekker, maar werkt niet super goed. Je moet echt veel gebruiken, daarom gebruik ik hem weinig, maar het is zooooo fijn dat hij lekker ruikt. Nagellakremover heeft een sterke vieze geur. Deze dus niet en daarom ben ik toch enthousiast over deze Caring Nail Polish Remover.


De nagellak is supergoed. Hij dekt goed, als dat de functie is. Het zijn vrolijke geurtjes en droogt snel. Ze zitten in trendy potjes en de doppen zijn handig. Ik ben hartstikke blij met deze nagellakjes. Ze zijn bijna op en ik moet ze dus bijna opnieuw kopen en ben van plan dat zeker te doen.

(Sorry voor de kattenschram bij mijn ringvinger)


Dit is geen advertentie.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten