zaterdag 15 september 2012

E.L.F Eyes Lips Face

(Aan de linkerkant de face-producten en aan de rechterkant de
eyes-producten)



Ik heb vorige week 7 producten besteld & ontvangen van e.l.f. E.l.f staat voor: Eyes, Lips, Face.
De 7 dingen die ik heb besteld zijn:
  • Camouflagestick
  • Oogschaduw
  • Blush
  • Waterproof Eyeliner
  • Concealer
  • Ooglid primer
  • Bronzingpoeder
Bij de blush en oogschaduw kreeg ik ook 'kwastjes' Ikzelf vind deze niet fijn, omdat ze klein zijn. Ook bij de oogschaduw (applicator) vind ik zo'n spons/kwastje niet fijn.

Ik ga voor jullie mijn producten beschrijven. Ik heb een lichte huid en dat moet je benutten. Sommige vinden een lichte, blanke huid mooi. Ik heb voor de primer, concealer, camouflagestick & bronzing voor de lichtste kleuren gekozen. Ik had niet gedacht dat ze allemaal bij mijn huid zouden horen, omdat ik echt een hele lichte huid heb. Maar ik heb verkeerd gedacht, alles past bij m'n huid.
De eyeliner, is een stift. De stift is gewoon droog en je moet vaak over je ooglid heen om het goed te krijgen. Uiteindelijk is het wel gelukt.
De blush heb ik helaas verkeerd gekocht. Het is een tè velle kleur helaas. Bij mij staat het niet vanwege m'n lichte huid, jammer ook vooral om deze het duurst was, teminste wat je duur kunt noemen (2,50)
Als laatste mijn oogschaduw. Mijn moeder en ik zijn dol op deze kleuren! Ze passen goed bij mijn ogen. Blauw/groen. En wat ook fijn is, ze hebben veel soorten oogschaduw's. Ook in verschillende kleuren.



Ik heb me opgemaakt met al deze spullen en nog mijn foundation (Hema), Mascara (Catrice) & Wimperkruller (Hema)

Dit zijn de resultaten.



(Op de onderste foto ben ik iets bruiner dan normaal, de bovenste is mijn echte huids
kleur)

Ik ben zeer tevreden over deze producten, ze zijn goedkoop en werken goed!

www.eyeslipsface.nl

1 opmerking: