dinsdag 11 september 2012

Emma at school.

Heeeeeeeeeeeeey kinders.

School is nu alweer anderhalve week aan de gang en ik begin steeds meer leerwerk op te krijgen!
Ik probeer nog elke dag wat te posten, maar denk dat het moeilijk gaat. In mijn vrije tijd ga ik vooruit werken om elke dag wat te kunnen posten, maar er komt sowieso elke 2 dagen er wat op.
Nu we het toch over school hebben, heb ik een Whats In My Bag filmpje. Het is niet de bedoeling dat er elke week een filmpje komt, eerder elke maand. Veel plezier met het filmpje en alvast bedankt voor het begrip.

xoxo


6 opmerkingen:

  1. Leuk om te zien:)

    En je hebt er een nieuwe volger bij, volg je mischien terug?

    Liefs
    Daniëlle
    Colourful-Frutsel

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuk filmpje! Ik wou je graag gaan volgen maar helaas heb je niet iets van bloglovin ofzo google friend connect werkt bij mij niet! Vind je blog wel super leuk!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hey! Ik lees het nu pas, maar mijn nicht heeft iets gedaan, waardoor je me nu wel kunt volgen! Ik ben helaas niet super actief meer. Sorry!

      Verwijderen
  3. Wat zitten je haren mooi! En leuk filmpje :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. je hebt echt een super leuke agenda! Ik moet zo'n stom grijs ding van school gebruiken T.T x

    BeantwoordenVerwijderen