zondag 2 september 2012

DIY Smoothie's.



Ik heb een blender gekocht.. en sindsdien leef ik op smoothie's.
Ik kom er echt laat mee, want ze zijn lekker verkoelend en het is buiten koud.
Maaaaar.. Ik ga jullie vertellen hoe ik mijn smoothie maak.

Benodigheden:
- Een blender
- Yoghurt (Ik gebruik magere yoghurt)
- Fruit, zoals aardbeien, banaan, appel, druiven, peer enz.
- Suiker
- Zeef
- Beker

Appelsmoothie:
Als eerst vul ik een beker voor mezelf met yoghurt. Die gooi ik in mijn blender.
Daarna haal ik het klokhuis uit mijn appel en ontschil ik hem.
Ik snij mijn appel in 8 stukken.
Hoppa in de blender, samen met 3 schepjes suiker.
Blenden met die handel. Op z'n hardste stand.
Ik heb geen geweldige blender, dus gebruik een zeef, om alle stukjes eruit te krijgen.
Dat giet ik ondertussen in mijn beker.
Klaar, proeven maar.

Tips:
Je kunt ook ijs, vanille of chocoladevla of fruityoghurt gebruiken ipv. yoghurt.
Je kunt er vanillesuiker, chocola, kaneel, siroop of koekkruiden door heen doen.


Smoothie's zijn gezond & hip, daarom moest ik er gewoon een post over maken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten