dinsdag 11 september 2012

Mascara





Mascara, iedereen draagt het toch? Ik wel tenminste.. Maar je hebt verschillende soorten mascara. Sommige mensen houden van veel & dik. Sommige van lang en dun. Er zijn verschillende soorten. Ik zelf vind dik & lang wel mooi, maar ik draag te veel mascara en dat vind ik zelf ook. Dus ik zoek iets anders. Moet ik dan heel weinig doen? Nee dan springen je ogen er niet uit, maar met teveel mascara lijk je zo gothic.. Als je veel klonten hebt staat het onprofessioneel. Als je wimpers strak naar voren staan zonder krul, heb je geen verstand van mode. Je kan glittermascara kopen, maar dat is zo kerstachtig.

Iedereen heeft een eigen stijl, maar wat is nou echt mooi? Er zijn dingen die te ver gaan, zoals heeeel veel klonten, maar de hoeveelheid van je mascara mag je zelf bepalen. Bij sommige mensen is dat juist niet nodig! Maar waarom zou je heel veel op je wimpers doen? Komen uiteindelijk alleen maar klonten van toch?
Jongens vinden naturel mooi.. Maar dat willen wij niet. Ik ga vanaf nu voor een beetje mascara & eyeliner!


3 opmerkingen:

  1. Haha, ik vind het knap als je zoveel mascara op kan doen. Mij lukt het echt niet. Ik doe meestal 2 laagjes en dan vind ik het goed.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha! Ik ga er gewoon heel vaak over heen en dan komt er vanzelf best veel op, maar het klont wel snel..

      Verwijderen