zaterdag 1 september 2012

Herfst?


Gisteren voelde als herfst. Het was koud, het regende en het waaide hartstikke hard.
Ik ben maar alvast gaan kijken voor de herfstcollectie’s en ik kan je zeggen. Ik ben er dol op!
De kleuren zijn grijs en zwart. Handige kleuren, want ze passen overal bij, maar het zijn saaie kleuren!
Daarom is er een kleur, die je overal terug ziet komen. Rood. Ja, rood, maar het komt in alle soorten rood voor. Licht, donker, rozekleurig, fel, doffig. Allemaal soorten rood.
Wat je kunt zien, is dat de broeken & schoenen gewoon de grijze en zwarte kleuren hebben.
Bij de jassen en in de shirtjes is dat anders. Het rood komt naar voren. Het maakt me vrolijk en ik krijg er een warm gevoel van. Zoals dat bij rood hoort.
De shirtjes zijn kort, zodat ze ook in de strakke broeken kunnen. Stijlvol & trendy.
Wat mij betreft wordt het een stijlvolle herfst!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten